Zadovoljstvo strank z Modro na visoki ravni

V Modri smo usmerjeni v razvoj in nenehno izboljševanje ponujenih storitev ter izgradnjo najboljše uporabniške izkušnje. Zato že od svoje ustanovitve dalje izvajamo letne meritve zadovoljstva naših strank. Tudi ob zadnjem merjenju zadovoljstva so rezultati anketiranja pokazali, da smo na pravi poti.

Zadovoljstvo z Modro zavarovalnico na visoki ravni

K sodelovanju smo, kot vsako leto, povabili tako varčevalce, kot tudi predstavnike podjetij, ki za svoje zaposlene plačujejo premije dodatnega pokojninskega zavarovanja. Letos se je na povabilo k izpolnjevanju ankete odzvalo 1.527 posameznikov in 248 predstavnikov podjetij, za kar smo jim izjemno hvaležni.

Pomembno je, da prisluhnemo svojim strankam, njihovim kritikam in komentarjem. Le tako lahko omogočimo nadaljnji razvoj.

Rezultati merjenja zadovoljstva

Iz podanih ocen in pripisanih komentarjev lahko zaključimo, da nas tako delodajalci kot tudi varčevalci vidijo kot zaupanja vrednega ponudnika dodatnih pokojninskih zavarovanj. V povprečju so nas ocenili z oceno 4,2 od 5 možnih.

Kar 96 % anketiranih predstavnikov podjetij bi Modro priporočilo svojim poslovnim partnerjem. Lep rezultat smo dosegli tudi ob merjenju zadovoljstva med varčevalci, med katerimi bi kar 81 % anketiranih varčevalcev Modro priporočilo svojim najbližjim.

Usmeritve za nadaljnji razvoj

S pomočjo odgovorov smo pridobili tudi širši vpogled v razmišljanje naših strankin njihove potrebe, kar bomo pri nadaljnjem razvoju storitev vsekakor upoštevali.