Poslovanje z Modro zavarovalnico v času razglašene epidemije

Zaradi obvladovanja tveganj potencialne okužbe, smo tudi v Modri poskrbeli za varno poslovanje. Za zaščito naših varčevalcev in zaposlenih, smo kontaktni center do preklica epidemije zaprli za osebne obiske. Izvajanje vseh procesov in komunikacija zato poteka preko spletne storitve e.Modra.si, telefona, e-pošte in drugih elektronskih načinov komuniciranja.

Tu smo za vas

Na telefonskih številkah 080 23 45 in 01 4746 800 smo vam na voljo vsak delovni dan med 8. in 16. uro. Prosimo vas za razumevanje, če boste morali na pogovor počakati nekoliko dlje kot običajno.

Na telefonskih številkah 080 23 45 in 01 4746 800 smo vam na voljo vsak delovni dan med 8. in 16. uro.

Sklepanje zavarovanj

Sklepanje zavarovanj v tem času poteka nemoteno. Na voljo sta dve poti sklepanja, in sicer:

  • Preko spletnega obrazca (e-sklenitev)
  • Z izpolnjevanjem fizičnega obrazca, ki je na voljo tukaj.

Pred samo sklenitvijo smo vam seveda na voljo za posvet in dodatna vprašanja (080 23 45 oz. info@modra.si).

Urejanje varčevanja

Vse obrazce in vloge, povezane s pokojninskim varčevanjem in uveljavitvijo rentnega zavarovanja lahko oddate po pošti na naslov Modra zavarovalnica, d. d., Dunajska cesta 119, 1000 Ljubljana ali skenirane pošljete po elektronski pošti na naslov info@modra.si.

Svoje varčevanje lahko urejate preko osebnega portala e.Modra.si ali e-naslova info@modra.si.

Registracija v spletni portal e.Modra.si

Vse naše varčevalce, ki se še niste registrirali v spletni portal e.Modra, vabimo, da se to storite čim prej. Na e.Modra lahko preverite:

  • koliko ste privarčevali za dodatno pokojnino,
  • pregledate nakazila delodajalca in lastna vplačila,
  • pridobite potrdilo o stanju na računu in druge dokumente,
  • ter se seznanjate z informacijami o vašem varčevanju pri Modri,
  • kadarkoli in kjerkoli lahko opravite vse spremembe, povezane z vašim zavarovanjem.

Registracija

Pred vstopom v e.Modra.si, se boste morali registrirati, za kar potrebujete registracijsko kodo. To smo vam ob začetku varčevanja poslali po pošti. Če je ne najdete, oddajte zahtevek za novo kodo. Sledite navodilom na strani.

Uporabnikom spletne storitve smo vstop v e.Modra poenostavili: vpišite e-naslov ali vašo EMŠO številko, nato geslo. Če ste geslo pozabili, ga lahko takoj obnovite in se na stran prijavite v manj kot dveh minutah.