Lepi rezultati ob merjenju zadovoljstva

V prizadevanju za doseganje najvišje kakovosti storitev, v Modri vsako leto merimo stopnjo zadovoljstva naših strank, pri čemer k sodelovanju povabimo tako varčevalce, kot tudi predstavnike podjetij, ki za svoje zaposlene plačujejo premije dodatnega pokojninskega zavarovanja.

Letos se je na povabilo k izpolnjevanju ankete odzvalo skoraj 3.000 posameznikov in več kot 170 predstvnikov podjetij, za kar smo jim izjemno hvaležni.

Napredujemo lahko le tako, da prisluhnemo svojim strankam, njihovim kritikam in komentarjem.

Priporočilo strank

Rezultati anketiranja so nas letos ponovno razveselili. Glede na podane ocene in komentarje nas tako delodajalci kot tudi varčevalci vidite kot zaupanja vrednega ponudnika dodatnih pokojninskih zavarovanj.

Veseli nas, da več kot 90 % predstavnikov podjetij, ki so sodelovali v raziskavi pravi, da bi Modro, kot ponudnico pokojninskih zavarovanj, priporočilo svojim poslovnim partnerjem. Lep rezultat smo dosegli tudi ob merjenju zadovoljstva med varčevalci, med katerimi bi kar 76 % anketiranih varčevalcev Modro priporočilo svojim najbližjim.

Usmeritve za nadaljnji razvoj

Z anketo smo hkrati pridobili tudi širši vpogled v razmišljanje, potrebe in pomisleke naših strank, kar bomo pri nadaljnjem razvoju storitev upoštevali.

Zato še enkrat hvala vsem, ki ste se odločili sodelovati in podati svoje komentarje.

In ne pozabite: Življenje je lepo, naj tako tudi ostane